З 20 по 24 березня в Харкові відбувалось навчання нової тренерської команди освіти для стійкого розвитку

Тренінг для тренерів 
 

     З 20 по 24 березня в Харкові відбувалось  навчання нової тренерської команди  освіти для стійкого розвитку. Цього  разу це були 17 викладачів з 8 регіонів України. В ході тренінгу для тренерів вони опрацювали теоретичні та практичні  аспекти понять стійкого розвитку, педагогіки емпауерменту, власне тренінгу як форми навчання, методики навчання курсу „Уроки для стійкого розвитку” у 8 класі.

     Протягом  наступних 2 днів нові тренери мали практичну тренінгову роботу з вчителями м. Харкова.

     І, нарешті, п’ятий день роботи був присвячений аналізу тренерської практики та планам роботи нової тренерської команди.

     Практично всі учасники тренінгу говорили, що їхній професійний рівень значно вдосконалився, вони оволоділи новими методиками навчання, методами організації навчальної роботи. Досвід навчання дорослих із застосуванням інтерактивних методів для багатьох був першим.

     Всі учасники тренінгу отримали посібники  для учнів та вчителів, посібник для тренера, інші методичні матеріали. 
 
 
 
 

     Навчання  вчителів Харкова

     50 викладачів з Харкова  пройшли  навчання методиці викладання  курсу за вибором для 8 класу  „Уроки для стійкого розвитку”. 

     Навчання  відбувалось на базі „Харківського  колегіуму” – приватного навчального  закладу. В цій чудовій школі  були створені всі умови для проведення семінару. Робота відбувалась в двох групах протягом повного дня 22 та 23 березня.

     Сама  ідея екологічної освіти сприймалась вчителями-учасниками семінару позитивно, хоча саме існування курсу за вибором зустрічало в перші години насторожене відчуття в деяких учасниць. Чомусь здавалось, що це відбирає години у вчителя хімії чи біології.

     Але протягом семінару думки багатьох змінились. Практична  спрямованість курсу викликала неабияку зацікавленість.

     Протягом  семінару довелося учасникам долати і стереотипне уявлення про те, що зміни в ситуації повсякденного життя, пов’язані із сміттям, водою, енергією, можливо вирішити лише за умови активних дій і рішень влади. Ідея, що здійснювати маленькі кроки може кожна людина, і це дійсно має вагоме значення, була новою, але для багатьох значущою.

     Наприкінці  семінару майже всі учасники казали, що в них виникло бажання застосувати  побачене і почуте в своїй практичній роботі.

     Деякі школи Харкова вже вирішили розпочати  з 1 вересня 2010 року викладання курсу  „Уроки для стійкого розвитку”. Вчителі  цих шкіл отримали комплект посібників для учнів для 8 класу.

проект реалізовано партнерами: