Круглий стіл у Тернополі

24 квітня 2010 р. на базі Тернопільської  ЗОШ І-ІІІ ст. №24 проведено „круглий

стіл” для керівників ЗНЗ області  –  учасників проекту „Освіта для  стійкого розвитку в дії”.

      В роботі „круглого столу” взяли  участь 29 директорів (заступників директорів) шкіл з 15 районів та обласного центру, координатор проекту від ІМЦО м. Тернополя Микола Миколайович Даценко, директор Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ст. №24 Ігор Юрійович Коразія.

    Засідання „круглого столу” проводили тренер проекту Олена Василівна Зарічна  та

обласний  координатор Володимир Іванович Уруський.

    У вступному слові В. Уруський розповів учасникам про мету та завдання проекту;

план  реалізації проекту в ЗНЗ Тернопільської області; основні моменти організаційного та науково-методичного супроводу реалізації проекту в 2010/2011 навчальному році.

    Тренер  проекту О. Зарічна познайомила  учасників із програмою, навчально-методичним забезпечення курсу „Уроки для стійкого розвитку”; специфікою окремих розділів/тем курсу, методикою проведення навчальних занять та позакласної діяльності. До кожного розділу програми курсу „Уроки для стійкого розвитку” тренер наводила приклади їх проведення з власного досвіду роботи. У презентації з досвіду роботи гуртків Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ст. №24 були представлені зразки учнівських робіт, які ілюстрували можливі напрямки позакласної діяльності з освіти для стійкого розвитку.

    Учасники  „круглого столу” залучалися до практичної роботи: обчислювали власний

    „екологічний  слід”, „добували ресурси” з планети  Земля, отримали вичерпні відповіді на всі запитання.

    Завершуючи  засідання, В.Уруський привернув увагу  учасників до таких питань:

    1) оперативне узгодження питань заміни учасників проекту за необхідності;

    2) розробки в закладах планів дій („порядку денного”) на тривалу перспективу з

реалізації  заходів на підтримку проекту;

    3) забезпечення умов для позакласної та позашкільної проектної діяльності учнів

з освіти для стійкого розвитку;

    4) орієнтацій на формування компетенцій з проблеми як сплаву знань, досвіду та

мотиваційної готовності школярів до вирішення проблем сталого розвитку у власному житті, житті сім’ї, країни;

    5) забезпечення тісної співпраці сім’ї та школи з проблем формування стилю

мислення  та практичний навичок організації  життєдіяльності сім’ї в контексті ідей сталого розвитку;

    6) забезпечення участі школярів у вирішення практичних  проблем функціонування

школи в русті ідей сталого розвитку.

    Засідання „круглого столу” пройшло жваво, більшість учасників підтвердили готовність навчального закладу до продовження роботи з реалізації проекту. 
 

проект реалізовано партнерами: