ЯК ДАРУВАТИ РАДІСТЬ ТА ЗРОБИТИ ЗЕМЛЮ ЩАСЛИВОЮ — ЗАХОДИ “ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ” НА ГОГОЛЬФЕСТІ

19 вересня у рамках дитячої програми ГогольFest проект “Освіта для сталого розвитку в дії” провів три заходи для дітей, педагогів та батьків.

Цьогоріч велику увагу фестивалю було зосереджено саме на освіті,одниміз хедлайнерів фесту буласаме дитяча програма.

“Вона завжди була не в центрі уваги, а зараз це окремий павільйон: програми розвитку дітей і альтернативної освіти. І це моє стратегічне рішення. Інвестиція в дітей – найправильніша інвестиція. Їхня свідомість – найдорожче, з чим ти можеш працювати. Не маніпулювати нею, а відкривати її. Щоб дитина розуміла, що тут треба працювати. Не заточувати себе під те, щоб звідси виїхати, а розуміти, що є можливості" — розповів президент ГО "ГОГОЛЬFEST" Влад Троїцький виданню “Культпростір”.

Проект “Освіта для сталого розвитку в дії” провів три заходи. Вихователям і батькам презентували нову програму для дитсадків "Дошкільнятам — освіту для сталого розвитку". Для діток 3-4 років організували зустріч "Як дарувати радість" (дошкільна програма) та для 7-12 — "Як зробити Землю щасливою" (шкільна програма). Усе за матеріалами нашого проекту, з якими можете ознайомитись на сайті у розділі "Посібники та програми" (для дітей 5-16 років та для вчителів і вихователів).

Заходи проводили спільно з нашими авторами, учасниками і практиками проекту: Наталія Гавриш — авторка-співрозробниця нової програми для дитсадочків, координатор проекту — Ірина Баранова, методист дитсадка при Спеціалізована школа "Тріумф", що є учасником проекту, Галина Нікішина та вихователі закладу Олена Тарарикова і Ніна Кулик.

Під час презентації поговорили з батьками та вихователями, як можна привчити малечу змалку берегти ресурси та вести екодружній стиль життя, як навчити їх будувати доброзичливі стосунки і співпрацювати та як сформувати і закріплювати раціональні моделі поведінки вдома та дитсадку.

З дітками говорили про кроки, які можна щодня робити, щоб змінити свій стиль життя на більш екодружній, а також практично вчилися сортувати відходи та використовувати матеріали максимально безвідходно. З мотлоху — пластикових пляшок, бляшанок, шкарпеток. — який би у звичній ситуації викинули на смітник, діти змайстрували поліфункціонального робота.

Переглянути фотозвіт

проект реалізовано партнерами: