НА САЙТІ ОПУБЛІКОВАНО ПОСІБНИК З ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТИКУ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ВНЗ

28 вересня в Інституті педагогіки НАПНУ під час науково-практичного семінару для викладачів системи післядипломної педосвіти і педагогічних вишів було презентовано посібник “Підготовка вчителів до викладання питань сталого розвитку. Навчально-методичні матеріали”.

Електронну версію посібника можна переглянути та завантажити на сайті проекту у розділі “Посібники та програми” — “Для викладачів ВНЗ”.

У посібник увійшли матеріали про сутність концепції сталого розвитку та її значення для України, подано опис світових та європейських підходів до запровадження освіти для сталого розвитку (ОСР), схарактеризовано педагогічну модель ОСР, що будується в нашій країні, її основні риси і переваги, інструменти та завдання в різних класах. Окрім того,містить робочі програми і методичні рекомендації як до спецкурсів у вищій педагогічній, так і післядипломній освіті, що призначені для різних категорій вчителів.

Науковий керівник проекту “Освіта для сталого розвитку в дії” Олена Пометун, д. пед. н., чл.-к. НАПНУ, під чиїм керівництвом вийшов посібник пояснює актуальність роботи:

"Нам важливо, щоб курси з методики викладання "Уроків для сталого розвитку" для учителів стали стаціонарними. Досі педагоги могли пройти тренінги з ОСР лише на наших семінарах. Співпраця з інститутами післядипломної педосвіти, а також з педагогічними вишами дозволить продовжити гарну справу проекту і після його завершення та охопити навчанням усіх охочих вчителів".

Як ми раніше повідомляли, апробація матеріалів посібника проходила з вересня 2014 до травня 2015 на базі двох педагогічних університетів і чотирьох обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка, Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, Миколаївський обласний інститут  післядипломної педагогічної освіти, Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів.

Участь в апробації взяли 156 студентів педагогічних університетів і 965 слухачів курсів підвищення кваліфікації.

проект реалізовано партнерами: